26 de gener 2015

Participació al concurs de cartells de Sant Medir (Gràcia)

L'altre dia es va fer públic el cartell de la festa de Sant Medir de Gràcia (sí, aquella que tiren caramels a tort a dret, la festa dolça :-D).

El cartell es va triar mitjançant un concurs al qual vaig participar però res de res. Veient la resta de participants m'adono que el meu es bastant soso, jejeje. Però bé, seguiré participant a coses perquè de tant en tan cau alguna cosa ;-)

Van fer una expo amb els participants. El meu és aquest de color blau cel amb uns nens a dalt d'un carmelet que sembla un embotit:

(abaix a mà esquerra)

Aquí alguns altres participants:



I el cartell guanyador:

2 comentaris:

irati ha dit...


Si has participat amb il·lusió és lo que conta.
Per cert, el cartell guanyador pel meu gust no és el millor. Semblan espermatozoides.
Salutacions,

pons007 ha dit...

potser es que no t'hi vas fixar bé els altres anys, que no son xoricets el que llencen, que son caramels xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails