22 de desembre 2014

Sing-along als cinemes Aribau

Que el cine està en crisi és un fet força evident, mal nos pese, per aquest motiu moltes sales de cinema se les empesquen per oferir coses alternatives, com pelis antigues dels 80 ("Phenomena Experience"), òperes, concerts, etc.

Avui em centraré en un exemple genial: els Sing-Along dels Cinemes Aribau!
Cada dissabte fan una pel·lícula musical i la gent del públic pot cantar (perquè hi ha la lletra a la pantalla), cridar, fer comentaris,... i ballar!

Foto extreta de la web: http://www.sing-along.es/
La setmana passada vaig anar a veure Mamma Mia, i fa dos dies, SONRISAS Y LÁGRIMAS. Crec que ja ho he dit alguna vegada, però és una de les meves pel·lícules preferides. Podeu veure-la en pantalla gran i cantar i moure's ha sigut una experiència molt divertida i que sens dubte recomano molt :-)

Aquí podem veure com assagem per fer tots junts el SO LOOONG, FERWEEEEEL, AUF WIDERSEN GOODBYEEE... jejeje


La cosa va així: entres al cine i mentres no comenci la peli hi ha un photocol (no sé com s'escriu) amb els animadors, que van customitzats. Aquí estic jo amb la meva amiga E3 a la peli de Mamma Mia:


Bé llavors entres i els animadors expliquen una mica els moviments, per a que tothom es mogui igual. A la última, per exemple, havíem "d'abuchear" quan sortien els nazis o bé la tonta de la baronessa Sneider (o com s'escrigui), ballar a ritme del "Cu-cú, cu-cú", fer els coros tirolesos ail Yoreleeeiiiiii Yorele-íí-íí.... jejejeje!

Va ser molt divertit!

2 comentaris:

E3 ha dit...

;)

Mariam ha dit...

Hola, que em podrieu dir cap a quina fil·lera és millor agafar seient?? (no hi ha al mig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails