31 de desembre 2014

Resum 2014. Pelis

Després dels restaurants, llibres i còmics; acabo aquest curt període de rànquings per fer el top-ten de les pelis que he vist aquest 2014. Han total n'han sigut 63, la majoria en DVD (des de que em vaig comprar el reproductor DVD pel pis el carnet de biblioteca ha tret fum, hehe).

Anem a pel top, doncs.

Per mi, la millor peli que he vist aquest any ha sigut:
Hi ha pelis que també m'han  agradat molt però menys que les que ocupen les deu primeres posicions. Per tant allargo fins a fer "Top-20" (no necessàriament per ordre)
Encara que no entrin al top, vull destacar dues pelis d'humor que m'han fet riure molt: Juntos y revueltos i La Gran Familia Española

Pelis que estan bé però que m'han resultat excessivament lentes: Lincoln, Caníbal, El viento se levanta (la darrera de Ghibli i força fluixa), Weekend, Argo i Stokholm.

i pelis que NO tornaria a veure: GRAVITY, Tú y yo, Blog, La herida i Blue Jasmin.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Només coincidim en Las sesiones, argo, en llamas i gravity. Aquesta última a mi em va agradar molt, però ja se sap, allò dels gusts que diuen... que els meus son els bons i els teus els equivocats, era així, no? xD

Eli Ramirez ha dit...

jjaja, sí, això diuen.
Gravity em va semblar tècnicament perfecte, però mssa americana jejejejeje
;-)
bon any!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails