29 de desembre 2014

Resum 2014: Llibres

Tal com vaig anunciar ahir, avui toca fer el "ranking llibres llegits" 2014.
Porto una estona donant-li voltes i no ho tinc molt clar :-P Crec que aquest any faré dues entrades i separaré lo que són "llibres" (permeteu-me ser genèrica) de lo que són "còmics" (permeteu-me aquí també ser genèrica).

Dels 29 títols llegits aquest any, crec que el que més m'ha agradat ha estat aquest:

(Sílvia Soler)


De la resta, dels 28 restants, podria fer-ne categories. Poso només títol i autor, si cliqueu us portarà a la ressenya que vaig fer-ne (alguns no tenen link perquè mai vaig arribar a fer-ne ressenya...)

Llibres que s'haurien de llegir

Llibres que estan prou bé per meréixer una oportunitat

Llibres per als qui us agraden les coses distòpiques

Llibres d'humor que casi podrien ser còmics

Llibres que m'han decebut bastant:

Altres (amb explicació)
  • El Barcelonauta (Pep Albanell) (massa tard l'he llegit)
  • El dia que Catalunya va dir prou (Pere Martí Colom) (per als qui seguiu el procés)
  • El festí de Babette (Isak Dinesen [Karen Blixen]) el llibre sabe a poco
  • Dr. Jekyll y Mr Hyde (Stevenson) un clàssic que no havia llegit mai xD
  • Faré tot el que tu vulguis (Iolanda Batallé) (t'ha d'agradar l'estil de l'autora)

2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Enguany suposo que comptaré els llibres que he llegit, però ja sé que han estat menys que l'any anterior. Tampoc no passa res: he dedicat més temps lliure als còmics (n'he llegit molts més) i als videojocs, que tot i així encara tinc molt abandonats.

Però l'any passat em vas passar la mà per la cara en llibres i no sé si et vaig arribar a replicar que s'ha de tenir en compte, també, el gruix dels llibres, no només la quantitat :P

Eli Ramirez ha dit...

Jeje tens tota la raó. De fet no trio els llibres en funció de si són gruixuts o no eh? Jiji i reconec q llegeixo molta novela juvenil.

Aquest any estic contenta pq he llegit més còmics i m'he posat més al dia amb títols als quals els hi tenia ganes :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails