30 de desembre 2014

Resum 2014: Còmics

Com ja vaig dir ahir, aquest any separo els còmics de les "Lectures 2014". És un gènere que m'agrada molt i que tenia força abandonat :) Ara repassava per fer un TOP-10 però crec que em quedaria curta i per tant faré un TOP-20. (N'he llegit seixanta, justos, haha) (ha estat una mica l'any Zidrou i l'any Delisle per mi) XD

Els 20 millors còmics que he llegit aquest any:
(posats més o menys en ordre)

El descobriment de l'any
- Rosalie Blum (Camille Jourdy) (en realitat són tres volums) 
- Manual para padres frikis (Andrés Palomino)
- Nao de Brown (Glyn Dillon)
- Paul se muda y Paul se va de pesca (els poso junts, me'n falten més per llegir!) (Rabagliati)

(vinyeta de l'any, heheheheheh)

- No puedes besar a quien quieras (Revel & Sowa)
- Los surcos del azar (Paco Roca)

De pas posaré en categories tota la resta. Inclús els que no m'han agaradat gaire o gens.

CÒMICS BONS PERÒ QUE NO HAN POGUT ENTRAR AL TOP-20

- Blacksad (m'he llegit els tres primers) (Canales & Guarnido)
- Un médico novato (Sento) 
- Cenizas (Álvaro Ortiz)
- Khalid (Damián Campanario, Jordi Pastor)
- El Fòlies Bergere (Zidrou)
- Un trabajo de verdad (Alberto Madrigal)
- Rural (Étienne Davodeau)
- Skim (cosines Tamiko)

CÒMICS NO TANT BONS O QUE A MI NO M'HAN AGRADAT

- El gourmet solitario (Taniguchi)
- Virginia Woolf (Gazier, Ciccolini)

CÒMICS que no són ben bé còmics però que son "humor modern"

- Diario de una volátil (Agustina Guerrero)
- El Cooltureta (Moderna de pueblo)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails