06 de desembre 2014

Restaurant de la setmana: VIPS

El VIPS és una d’aquelles cadenes de restaurants que aquí no són gaire conegudes però que en altres parts d’Espanya (Madrid x exemple) doncs sí. Jo de fet ho coneixia de quan vaig estar a Madrid perquè ma germana vivia allà i tenia uns descomptes per un berenar de tortites (tortites són aquelles coses com de crêpe però més petitones i rodonetes).

Bé el cas és que l’altre dia vaig dinar en un VIPS d’aquests, a Diagonal Mar. Al principi va ser una mica de confusió, perquè volia un menú que posaven en cartell a fora i després no era ben bé el que deien, però bé. El cas és que vaig menjar força bé, un bistec amb patates i que a més portava arròs. Se suposava que el postre no anava inclòs, però després em van dir que sí.


No és un gran lloc, però tampoc està malament. Aquestes franquícies de restauració en grans centres comercials funcionen prou bé (com el Foster Hollywood per exemple, o el RIBS) i et quedes ben tip.

 Quan vaig anar a pagar (7.95) em van dir que amb el tiquet m’havia aparegut un “descompte” per la propera vegada que hi anés. Eren 3 euros, i posava “no aplicable a otras ofertas”. El que jo no sabia és que el menú ja era per sí un descompte. O sigui que al final no el vaig gastar xD

No sé si tornaré per dinar, però segur que algun dia a berenar si que aniré. Tortitas :)


1 comentari:

cosiquina ha dit...

Hola Eli: yo me encuentro muy a gusto en el vips. Siempre que bajo a Madrid, y voy de turista, como un par de veces en ellos. Me encuentro muy a gusto y me gustan sus ensaladas. Tropiezas con todo tipo de gente y están muy bien repartidos.

bssss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails