14 de novembre 2014

Saló del Manga 2014

Fa un parell de setmanes va ser el Saló del Manga.
Procuro anar-hi cada any, però la veritat és que gaudeixo molt més amb el Saló del Còmic. Amb els anys, he anat canviant de gustos i ara són poques les vegades que m'agafo manga a la biblioteca. 

Bé, en realitat, el que m'agrada són obres autoconclusives, i no anar llegint volums XD. O sigui que no és ben bé una qüestió de gènere. Deu ser l'estètica repetitiva ;-)

Del Saló no vull destacar gaire cosa. Molt de friki com sempre :-) i força gent. El que sí que vull compartir amb vosaltres són algunes fotos de l'exposició de segells. Potser per la meva vena col·leccionista o no, però em van enamorar. Millor no caure en la temptació i fer només punts de llibre..... xD

  

N'hi havia alguns més, però he fet foto dels que més m'agraden (o els més coneguts pel públic general) 


Mazinger Z
Doraemon
Heidi 
Conan (val, aquest no és tant conegut però enamora)
Bola de drac. Tots els segells veien amb una explicació a sota

Al pis de dalt del Saló es feien coses de "cultura japonesa". Un exemple és l'exposició de bonsais. Els bonsais em fan recordar a la peli del Karate Kid (la segona).



I també hi havia una expo de cartells. Foto d'un d'ells que recordo bastant, potser va ser al primer que vaig anar? (1998). No ho sé.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails