26 de novembre 2014

Retrobarcelona: Fira del videojoc clàssic

Aquest cap de setmana passat vaig anar a un lloc molt guai: una fira de videojocs clàssics que es feia aquí a Barcelona!


Bé aquestes són algunes de les coses que s'hi podien trobar:
  • Productes comercials i cosetes mones vàries


La primera foto és d'aquests materials que no recordo com es diu però que són peces de plàstic de colorins per fer figuretes i despés fer-ne clauers o "broches". Vaig veure aques MÍTIC Indiana Jones (qui no havia jugat al joc de PC? començava al gimnàs... i havies d'anar al despacho de Henry o algo així)(tothom moria d'un cop de puny per culpa d'un nazi)
La segona foto són centenaaaars de ninotets playmòbil (quan veig que hi ha tanta cosa i a tant detall, m'estresa!) jaja.


  • Després hi havia stands amb venta de, sobretot, jocs. Vull dir, videojocs. Vaig trobar un antic desig, el MarioPaint de la SuperNintendo (el qual mai vaig poder comprar perquè jo tenia una MegaDrive). L'anunci de la tele era molt guai, ho veia molt innovador, i estava a l'aparador d'una botiga de lloret i ai, quants suspirs perduts jajajaja! (i segur que després era una merda de joc). També vaig trobar jocs que havia tingut, com el Mikey aquest de la foto... joc que per cert no m'agradava gaire.



  • També hi havia jocs per provar. Que nostàlgica em vaig posar quan vaig tornar a jugar al Prince of Persia (tot i que la partida va durar poc perquè de seguida vaig caure al forat amb punxes)


Entorn de la tragèdia
  • I exposició de tota mena de maquinetes antigues: algunes de les quals només havia sentit de nom i d'altres, ni això xD


  • Finalment, també hi havia una secció d'impressores 3D. Jo estic tant convençuda que el futur és 3D que veure en directe tot plegat em va agradar molt (fins ara només havia vist vídeos). Li veig tantes possibilitats!



Aquell mateix dia em vaig comprar una maquina que emula la MEGA-DRIVE, la millor videoconsola del món mundial :-). Aprofitant el saló, vaig comprar dos jocs als quals de petita havia passat hores jugant-hi (poc a poc vull anar recuperant tots aquells jocs que van formar part de mi). Sempre en llogàvem i la veritat és que tinc en ment buscar-ne deu o dotze més com a mínim (molts d'ells, Disney). I ah! el Zombies ate my neighbors.


2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

M'alegro d'haver-te dit que valia la pena, doncs! :)

El noi de les impressores 3D és amic meu. Bé, és el xicot d'una amiga de la Míriam. Amic polític, doncs, però bon jan.

Saps que jo no vaig veure els clicks? Me'n vaig assabentar després. Amb els tornejos, les visites i tal, no ho vaig veure tot xD

A més no esperava que fos tan interessant i vaig anar-hi amb la intenció d'estar-hi unes 4 hores com a màxim, però van esdevenir prop de 6 i havia de marxar a dinar igualment.

El Mickey que dius que no t'agrada el té ma germana, i el que passa és que es tracta d'una saga japonesa que aquí ens ha arribat protagonitzada per diversos personatges, en aquesta entrega en Mickey. Però no era un plataformes, sinó que havies de moure't per escales i buscar claus... sense poder saltar!

T'he de renyar una mica: com que "maquinetes"? Si t'interessen mínimament els videojocs no les pots anomenar amb aquest nom despectiu! Eren ordinadors retro fets especialment per a jugar!

Eli Ramirez ha dit...

ejjejeje maquinetes és un nom afectuós!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails