01 de novembre 2014

Restaurant de la setmana: Zafra

Aquesta setmana i l’anterior, a Barcelona s’ha fet una promoció que es diu “Menja’t la ciutat”, i que oferia interessants descomptes a molts restaurants de la ciutat.

Per aprofitar la promo, he provat un restaurant al que no havia anat mai: el Restaurant Zafra. Segurament no hi hagués anat per voluntat pròpia perquè no el coneixia, però com que estava a la llista de locals participants a l’oferta, doncs vam fer-hi cap.

Es tracta d’un lloc prou ben situat (carrer Girona 84, just tocant la cantonada casi del carrer Aragó). El restaurant té un ambient modernet i s’hi està bé. L’únic problema que vaig tenir es que va venir un grup de sorollosos adolescents i es van posar temerosament a prop de la nostra taula.

La oferta en aquest cas estava en que si et demanaves un primer i un segon, et feien el 50%. Jo per mi era massa, o sigui que vaig optar per un primer plat i prou. La persona que venia amb mi en canvi, si que va poder-ho aprofitar.

A part de la carta convencional també fan tapes i coses així per picar, i la veritat és que tot tenia bastanta bona pinta.

El meu plat van ser raviolis carbonara, molt bons.



De postre vaig escollir un pastís de xocolata i estava tremendament bo. Textura molt suau, molt atipador, això sí! J i ah! Un punt negatiu també són les begudes, que eren cares (no sé si ja de per sí o perquè ho inflen a les persones que venen amb cupons de descompte). Una ampolleta d’aigua molt petita, 2,50.


4 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Ja em perdonaràs, però aquest plat el vas fotografiar abans de començar-lo? Era així de petit? I amb això en tenies prou?

Quant et va costar? Si no, no ens podem fer una idea del preu de referència d'aquest restaurant! xD

Eli Ramirez ha dit...

jajajaja n'havia menjat uns quants, però no gaires més. No sé, jo no sóc de menjar gaire, amb això i un postre ja vaig quedar plenissima XD (el postre és sagrat O_O)

en total ens va costar 31 euros, amb l'oferta. El plat sol no recordo quan valia. Per mi lo més car va ser la beguda.... en total van ser dos aigues, dos primers, un segon i uns postres. El postre valia 4 i pico, són cars.

(Normalment amb la web de Réstalo es poden aconseguir descomptes en molts restaurants)

Moroboshi ha dit...

No, si nosaltres ho fem servir molt, Groupalia i companyia. Pizzeries, burgers retro, etc.

Sobre la beguda, sol passar que claven, però no crec que per ser cupó clavin més. Senzillament no entra a les ofertes i saben que et podran clavar per aquí, però si hi vas un dia normal també passa. És habitual que et cobrin 2 o 3 euros per una merda d'ampolleta d'aigua.

31 euros dues persones amb descompte. Mmm... calculo, doncs, que és un restaurant caret XD

Jo amb un sol plat no menjo, ho sento xDDDD

Eli Ramirez ha dit...

jejejeje
si lo millor es trobar ofertes.

jo es que normalment no menjo mai dos plats, ni a casa. I per sopar menys (molts dies no sopo) :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails