15 de novembre 2014

Restaurant de la setmana: Petit Pot

L'altre dia, estant pel centre, vaig descobrir un local que o no sé si és nou o bé mai m'hi havia fixat. El cas és que el vaig trobar molt bonic.

El lloc es diu "Petit Pot". Es un cafè-bistro, tal com resa la seva etiqueta:
Es troba a Plaça Urquinaona mateix (Urquinaona, 4). És un local allargat decorat amb molt de gust i amb molt bon servei al client.

Posen molta importància a la qualitat del menjar, intentant oferir productes propers i per a tots els gustos (opcions per a vegetarians o per a carnívors com jo). L'ambient, acollidor, permet que t'hi sentis bé tant si hi vas a esmorzar com dinar com berenar. Aquesta va ser la meva hamburguesa:


Mirant la web de Tripadvisor, veig que totes les opinions són d'aquest mateix any. En pocs mesos s'ha col·locat a la posició 227 de 6.168 restaurants de Barcelona, i crec que és motiu de sobres perquè li doneu una oportunitat. Tauletes de fusta i tot ben transparent. Maco, maco :-)

Pd.- No recordo el preu i no vaig pagar jo (va venir ma mare a veure'm) però no recordo que fos molt car...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails