20 d’octubre 2014

Taller micro-relats al Lola&Lo gràcies a Mapunto

Ja fa un temps us vaig parlar de Mapunto, la plataforma web en forma de blog col·laboratiu on tothom qui vulgui s’hi pot registrar i escriure-hi entrades a canvi de rebre punts que després pots canviar per regals.

Bé! Jo ara fa força temps que no hi escric gaire perquè estic liada amb uns temes, però sempre em prometo a mi mateixa que hi tornaré!

En tot cas, abans de l’estiu vaig participar en un concurs de micro-relats i aquest dissabte vam fer una trobada en format taller.

El taller de micro-relats

Dirigits per l’escriptor Jorge Badenes, els assistents al mini curs de narrativa breu vam poder fer un tastet sobre el procés d’elaboració d’una història. Entre els 10 participants ens vam repartir un fragment de relat i entre tots vam intentar posar-hi les bases comunes (llocs on passaria l’acció, característiques dels dos protagonistes, etc.)

Va ser molt divertit i l’ambient va ser molt agradable, molt bon rollo amb la resta de persones que estàvem allà. I a més vam fer una votació popular entre els que erem i em vaig emportar un segon premi pel meu relat (podeu llegir-lo aquí). De fet va ser un empat amb un altre noi, també de fet, TOTS els relats eren súper interessants!



L’espai de trobada

El taller es va realitzar al bar Lola&Lo (que jo pensava que es pronunciava lolanlo i es lolailo, hehe).
És un bar molt bonic ubicat al carrer Valldonzella 52 (a mig camí entre el Raval i Sant Antoni, no tinc mai clar la delimitació dels barris de Barcelona!).

Aprofitant que tenia un val per a un esmorzar gratis (també cortesia de mapunto), vaig poder provar un dels entrepans que fan. Vaig optar pel de fuet: molt bo ;-) Aquí us deixo una foto (hi ha tres mides per escollir, si mal no recordo).



En definitiva, molt bona experiència: tant pel bar, com pel taller amb el Jorge Badenes i per les iniciatives de mapunto!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails