22 de setembre 2014

Teatre al Rei de la Màgia: Molta merda

Dijous passat vaig anar al teatre a veure “Molta merda”.
Es tracta d’una petita obra de teatre que es representarà fins a mitjans d’octubre a l’espai del Rei de la Màgia.


Jo mai havia anat a veure una obra de teatre allà. Sí que fa temps vaig visitar el Museu (una Nit dels Museus de fa tres anys) i en vaig veure els objectes que tenen, però no recordava que disposessin de cap sala, només un petit escenari al costat del bar on suposo que de tant en tant fan espectacles de màgia o coses així.
Per això em va sorprendre que l’obra es fes allà i més em va sorprendre al veure que darrera d’una porta hi apareixia un teatret amb bastantes cadires.

Bé, parlem de l’obra. Dirigida per Jaume Nadal, el que se’ns mostra és com un grup d’actors de teatre estan preparant una obra de Lorca (Bodas de sangre) per a estrenar en un temps proper. Tots els personatges tenen una vida sentimental bastant complicada o peculiar i per culpa d’uns missatges anònims començaran a dir-se de tot allà mateix. A més, tampoc no acaben de veure clara la manera en que s’han d’interpretar els personatges, cosa que genera continus conflictes amb el director o amb la resta d’intèrprets.

Tot i que no tenia clar que anava a veure (vaig anar una mica a l’aventura) al final es pot dir que em va sorprendre molt gratament perquè fa riure molt, i passes una estona divertida. A més la duració és més que correcte: dura 80 minuts sense pauses, temps ideal per a que quasi no t’adonis de res ni se’t faci llarga.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails