20 de setembre 2014

Restaurant de la setmana: Casa Ponsa

Fa unes setmanes vaig anar a sopar a un restaurant que està pel centre de Barcelona: Casa Ponsa (Enric Granados, 89).
Es tracta, pel que sembla i tot i que jo no el coneixia pas, d’un restaurant d’aquells de tota la vida, dels que porten temps oferint menjar casolà.

De fet, i segons la pàgina web, el local es va obrir a finals del s.XIX, tot i que en un primer moment va ser una bodega i no va ser fins al 1948 que va ser reconvertit i presentat com a restaurant.



S’hi pot menjar cuina d’aquesta mediterrània de tota la vida, amb un toc casolà, com ara per exemple croquetes, estofat, escudella, etc. Diuen que tots els productes utilitzats són comprats directament als pagesos o a la Boqueria.
Jo això no ho sé. Vaig triar menjar botifarra amb patates que si bé estava prou bona, tampoc es que fos un gran àpat per recordar. O sigui: era una botifarra normal, estàndard, sense més. No és un restaurant pretensiós sinó que és senzill. També per dins està decorat així com si s’hi hagués aturat una mica el temps.

No sé si hi tornaria, hi ha altres restaurants que m’agraden més. Però bé, no ens vam sentit mal atesos ni res (tot i que crec que la gent que ho porta ara no deu ser la mateixa saga familiar que hi havia anteriorment).

Nota final: 6,5/10


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails