10 de setembre 2014

La quinta ola (Rick Yancey)

Aquest any estic llegint molta novel·la juvenil de caire distòpic... i la llàstima es que, tal com em va passar llegint “La zona prohibida”, el llibre “La quinta ola” es també només una primera part i qui sap quan arribaran les següents (amb Divergent vaig tenir sort perquè la vaig llegir quan ja estaven les tres parts publicades :D)



La quinta ola situa als personatges en un futur no gens llunyà. De fet podria ser demà mateix. Us imagineu que de cop s’apaga la llum i totes les coses elèctriques deixen de funcionar de cop? Us imagineu que mireu al cel i hi trobeu una nau extraterrestre? Doncs una mica és el que passa en aquest llibre.
El tall elèctric és només la primera onada, ja que després n’hi ha d’altres... amb l’objectiu d’eliminar poc a poc tots els humans de la terra.

Ho he passat una mica malament amb aquest llibre, perquè els extraterrestres no són sant de la meva devoció (de fet, quan era petita, tenia més por d’un atac extraterrestre que no pas de que possibles lladres entressin a casa). Sigui com sigui, tot i que al principi el llibre ni fu ni fa (és una mica lent d'entrar), al final acabes coneixent els personatges i sents la necessitat d’acompanyar-los. Com ja he comentat, es tracta només d’un primer llibre.. i amb calma, que tot just la setmana vinent surt el segon llibre a Estats Units (The infinite sea).


Recomanat si us agraden els llibres aquests de futuribles catastròfics... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails