02 d’agost 2014

Restaurant de la setmana: Tryp Barcelona Condal Mar

L'altre dia vaig dinar dins un hotel.
La cosa és que a Bacelona hi ha desenes i desenes d'hotels i molts tenen la cuina oberta al públic general (i de fet hi ha moltes terrasses obertes on prendre algo ara que és estiu!).

Bé, el que deia, vaig dinar en un hotel. Concretament el Tryp Barcelona Condal Mar, que està per la zona del Besòs. (entre Selva de Mar i Besòs Mar, L4). Potser algun cop l'heu vist, és un edifici rodó, el restaurant està a peu de carrer:


L'hotel és de quatre estrelles, però el preu és molt assequible: 12 euros el menú migdia (no inclou begudes). Per començar et pregunten si vols pa i pots triar entre varis: panet normal, integral, amb nous... i després els plats, molt bons.

De primer vaig optar per croquetes de pollastre al curry.  Normalment quan demanes croquetes te'n posen poques, però aquí en van posar sis, que està bé. Estaven súper bones.


Després, de segon, vaig optar per hamburguesa amb pa de "pita".
Hi havia uns quatre o cinc per triar. Els postres eren nés discrets, més comuns. Vaig agafar boles de gelat.

Resumint: està bé, el menjar és bo, t'atenen molt bé i l'ambient és molt agradable.
Nota final: 7/10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails