23 d’agost 2014

Restaurant de la setmana: Hola Manito

Aquesta setmana que han estat les festes de Gràcia, he aprofitat per anar a un restaurant mexicà de la zona: Hola Manito.

Si una cosa m’agrada dels restaurants mexicans és que sempre tenen molts colors i un toc alegre (sé que és súper títpic fer-ho així, jajaa però fa gràcia). Aquest no és diferent, mireu aquestes dues fotografies de la web:



El menjar estava bé. Erem tres persones, i de primer ens vam agafar un plat de nachos (es pot anar a sopar a un mexicà i no demanar nachos? Ohhh que bo, m’alimentaria de nachos, jajajaja). Després cadascú es va demanar un plat, jo vaig agafar una mena de fajita amb formatge i pollastre. Ens va sortir a 13.50 euros per cap i vam acabar ben tipes, o sigui que resultat satisfactori.

L’únic problema que vaig trobar es que ens van vindre a demanar molt ràpid (al·legant que hi havia molta gent pels carrers i per poder captar clients posteriors suposo) i després, tot i que els nachos van venir pitant; els segons van trigar bastant-bastant (no estant el local ple) Però bueno, és un problema minúscul tenint en compte que eren festes. Potser hi torno un altre dia :-)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails