30 d’agost 2014

Restaurant de la setmana: Buongiorno

Aquesta setmana he estat en un restaurant italià que es diu Buongiorno. El vaig veure fa temps recomanat a la revista Time Out Barcelona i pensant un lloc on anar a sopar em va venir al cap.
El restaurant es troba al carrer Comte d’Urgell núm. 239, casi tocant a la Plaça Francesc Macià. La veritat es que el local és molt bonic i tranquil:


I el menjar està molt bo. Jo vaig demanar una pizza Buongiorno, que és una pizza en la qual tu tries els ingredients que vols :D jejeje. Per tant vaig posar-hi formatge parmesà, ceba, pollastre i frankfurt. Estava molt bona... i són grans! Em vaig quedar amb les ganes de provar la pasta... potser un altre dia ;-)

El personal molt amable. Potser el servei de cuina era una miiiica lent: no hi havia gaire gent sopant i entre el primer i el segon va passar força estona... però bueno, acceptable (tot i que si el restaurant esttiguès ple, no voldria saber que passa XD).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails