09 d’agost 2014

Restaurant de la setmana: 12 Lounge & Restaurant

Aquests dies que he estat per Lloret, he aprofitat per menjar als llocs que més m'agraden, però també per descobrir algun lloc nou.

Com a qualsevol poble turístic de mar, Lloret compta amb un passeig ple de terrassetes. Alguns, no cal ni dir-ho, posen preus desorbitats... altres, fan coses molt guiris... i bé, per una cosa o altra són poques les vegades que em veureu asseguda al passeig. Ara bé! Fa poc uns de Lloret que ja tenen altres locals van muntar un restaurant-bar allà i la cosa pintava bé.

Primer, fa ja setmanes, hi vaig anar amb la meva cosina i vam pendre algo "de tarda". Però al veure que s'hi podia també menjar, vaig pensar que hi tornaria.


El nom del local és raro, no? 12 Lounge & restaurant. Vaig dubtar que fos el nom autèntic. 12 és pel número de carrer que ocupa. Però sí, així es diu :-) I tenen pàgina de Facebook

Hi vam menjar molt bé (també, cal dir-ho, s'agraeix que t'atenguin en català, cosa que al passeig no passa a tot arreu, que a vegades amb prou feina et poden atendre en espanyol en alguns locals... xD).
Al restaurant s'hi pot escollir: pasta, pizzes, amanides... i de preu molt bé!

Resumint, un lloc bonic per sopar. La decoració està molt bé perquè sobre el passeig han posat una estructura de fusta (res de trepitjar la sorra vermella jejeje) i han posat bancs de fusta i coixinets. Està pensat i fet amb bon gust. I la foto que he posat ja veieu, es com et reben. És original :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails