22 d’agost 2014

Joan Dausà: gira “On seràs demà”

Un dia, fa ja molt, vaig veure que anunciaven una cantant nou al diari Ara: Joan Dausà. Tenia una veu dolça i bonica, i la cançó em va captivar des del primer minut en que la vaig escoltar: JO MAI MAI (és impossible no sentir-la i no pensar que estem davant una gran cançó hehe, ho té tot! Veu maca, ritme maco, lletra maca... potser massa curta!).
Crec que és la cançó de [des]amor en català més bonica dels darrers 20 anys (amb perdó de Boig per tu, de Sau, publicada l’any 1990 i que per tant ja fa 24 anys) ;-)

Bé total, aquell cantant, a més! era la veu del protagonista d’Arròs Covat!!  Us enrecordeu de la sèrie? Jo n’era molt fan. Creada pel gran Juanjo Sáez, la sèrie ens explicava la vida de Xavi Masdéu, que arribada a la trentena d’anys notava que la vida se li començava a escapar de les mans. Una cosa va dur a l'altra...

Bé, aquest estiu he anat a dos concerts d’aquest grup. Tots dos molt genials, tot i que les bromes li podrien sortir més esporàdiques, jajaja. Va repetir el mateix als dos llocs...

El primer concert va ser a la Plaça del Pi de Santa Cristina (Lloret de Mar). Entorn molt bonic! Molt tranquil. El segon concert va ser fa un parell de dies a les festes de Gràcia (Plaça Rovira i Trias). Ben diferent del primer, està clar, però va estar molt bé també!

 
Feia anys que no menjava un Mikolápiz
Això sí: TOTES LES SEVES CANÇONS SÓN TRISTES.


Totes les cançons parlen de coses tristes o alegres amb un punt de tristor melancòlica... vamos no són concerts per saltar i ballar però si per tenir les emcions a flor de pell :)


 Us deixo amb l’enllaç a les cançons que més m’agraden (a part del Jo Mai Mai):

  • Quan soni la tendresa (fa plorar)
  • Truca’m (truca'm si em necessites, però no em truquis si el que vols és dormir al meu llit...)
  • En veu baixa (aquesta es la que van posar al darrer capítol de la Riera, el moment Sergi + Maribel
  • Teo va a l’escola (és dolça! especial..)
  • Epíleg (la segona part del Jo Mai Mai i que serveix d'excusa perfecta per tancar els concerts) 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails