12 d’agost 2014

Goodbye, Peter.

Ha marxat un dels grans.

Cada matí, quan em desperto, el primer que faig abans de sortir del llit és mirar el mòbil. Ho faig per anar-me despertant: miro les notícies, miro el temps que farà... no sé, manies (vici, potser, jajajajaj). Bé el cas és que de bon matí ja m'he trobat amb la notícia: la mort de Robin Williams.

Mira que es moren actors i cantants sovint, però aquest m'ha sabut molt greu. Williams és el protagonista de la pel·lícula que més m'agrada al món: HOOK.

Tot i així, té desenes de pel·lícules més i la majoria valen molt la pena de veure.
Sense anar més lluny, una és Dead Poets Society (El club de los poetas muertos). A tothom ens emociona aquell final, Oh capitán, mi capitán!.



O fent de senyora Doubtfire... o, perquè no, Jumanji, que justament diumenge la van fer a Tv3 i no deixa de ser un clàssic dels 90 :-/

En fi, m'ha sapigut greu. Good bye, Peter.

2 comentaris:

mondopunt ha dit...

Per a mi també ha sigut una sorpresa,és difícil d'entendre que una persona que ha fet tot el que ha fet, amb una capacitat impressionant per a transformar-se, pugui caure i no aixecar-se. Adéu Robin. Montse

Anònim ha dit...

Cuac Cuac

Tambien para mi ha sido una sorpresa la muerte de Robín.

Me quedo con "Good Morning, Vietnam", y en comedia con "Sra. Doubtfire".

De"Hook" me gusta no la pelicula en sí, sino la interpretacion que realizan los Williams, Roberts, Hoffman, Hoskins........

Alazos y hasta siempre, Robin.
Pato

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails