27 d’agost 2014

Festes de Sants

I després de Gràcia, Sants.
No és bo comparar Sants amb Gràcia: són molt diferents. El millor de Sants és l’ambient tranquil, sense aglomeracions...

He de dir que aquest any hi ha molt nivell. Hi vaig passar l’altre dia de manera ràpida i no crec que m’hi torni a poder passar, però els que vaig veure em van agradar molt. I això que per les fotos que la gent ha penjat a Facebook crec que m’he perdut els millors carrers! (la plaça guanyadora que simulava un castell medieval, la 13 Rue del Percebe, els Pokemons...)

Jo us deixo amb algunes instantànies capturades amb el mòbil:




 



I des d’aquí m’uneixo a la indignació dels veïns que, no havent passat ni 24 hores, es van despertar amb actes vandàlics vers les seves petites obres d’art. És injust, la gent és molt imbècil! No tenen en compte la il·lusió ni res!

3 comentaris:

Alex Pler ha dit...

Doncs sembla que aquest any hi havia bon nivell... Altres cops no he vist res tan currat.

Moroboshi ha dit...

Ja ho vaig dir al meu àlbum a Facebook: continuen sent millors les de Gràcia, però Sants ha millorat respecte als últims anys.

Probablement perquè les de Gràcia són les bones i les famoses, i perquè és un barri amb molt de moviment sobretot en aquesta època de l'any, és cert el que expliques de la tranquil·litat. Ara bé, les festes de Sants un cap de setmana a la nit són també insuportables per la gent i la xafogor. Fa anys que ho evito.

La millor manera de no perdre's res és dissenyar-se una ruta abans d'anar-hi, així camines de manera més eficient xD

Eli Ramirez ha dit...

jejeje si, m'hauria d'haver fet ruta :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails