15 d’agost 2014

El Faro: cruïlla de camins (O Faro)

Estic súper enganxada a la sèrie de EL FARO (cada tarda a Tv3 després del telenotícies)

El Faro és una telenovela gallega. Quan a TV3 van emetre l'últim episodi de la temporada de LA RIERA, van posar aquesta sèrie a l'endemà mateix. Al principi la vaig trobar molt dolenta (el doblatge deixa una mica q desitjar en alguns casos, i alguns personatges són molt falsos i forçats, com la Irene o la Tía Rosa, que són unes pijes súper dolentes) :-)


Però em vaig començar a enganxar i ves! ara ja no puc estar sense la meva dosi diària del Faro. No sé què faré quan l'1 de setembre torni a fer jornada partida, ni tampoc sé que faran amb la resta de capítols, ja que suposadament a partir del 15 (aprox) tornarà La Riera, no?

Bé, la sèrie va d'un bar que es diu "El Faro" i que està ubicat en un polígon industrial. Està situat en una posició estratègica, cosa que fa que una agència que es diu Los Amanes vulgui comprar-lo per tirar-lo a terra i fer-ne una carretera... i bé, aquest és el punt de partida, ja que com a qualsevol altre sèrie, la cosa es va embolicant :)

Pel que he vist, ja estan rodant la segona temporada. Aquest estiu l'estan posant a vàries autonòmiques, sent TV3 la que millors resultats d'audiència ha obtingut (cal dir que la hora en que l'han programat és clau, ja que el públic català ens hem acostumat a mirar una sèrie després del TN, jejeje.).

En fi, veurem com segueix la cosa i, sobretot, que passarà amb els capítols que faltarà per emetre...!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails