19 de juliol 2014

Restaurant de la setmana: Bistro Triple Sec

L'altre dia va venir ma mare i ma germana a Barcelona (el dia que vam anar al Poble Espanyol) i, quan se'ns va fer una mica tard, vam decidir sopar pel Poble Sec, sabent que hi ha força varietat.
No vam anar molt endins, perquè vam trobar un lloc situat a la mateixa avinguda Paral·lel que ens va fer gràcia i vam optar per sopar allà.

El lloc és bonic, això no ho puc negar. És modern, ben decorat. Us poso una foto treta de la Time Out:



Està obert des de fa relativament poc (pel que m'ha semblat llegir, finals 2013). És als baixos d'un hotel, o sigui que la voluntat, tal com indica el cartell, és obrir-se al barri:

(Després a dins no et parlen català, però bueno)
El problema d'aquest lloc, per mi, és el personal. Em basaré amb el que em va passar quan hi vaig anar, que no deixa de ser un fet concret, però penso que no ho van gestionar bé.

Ens van portar la carta, fins aquí tot bé. Una carta original sota suport rígid:


Ens vam demanar unes braves i unes croquetes per anar picant i després jo vaig triar macarrons amb salsa de formatges, ma mare crema del dia (meló i pernil) i ma germana uns ous estrellats.

Tot correcte menys les croquetes: no es que no estiguessin bones, però a la carta només hi havia un tipus de croqueta i posava que eren de pernil. Quan van arribar les croquetes i vam clavar-hi les dents vam descobrir que eren de nous amb gorgonzola. I bé, que a mi m'encanten, eh! però vam optar per dir-ho, perquè en fóssin conscients.

I aquí està la cosa: la noia ens va dir que ells a la carta no tenien aquest tipus de croqueta i es va quedar mirant-les. I li vam dir: mira, si es que es pot veure (es veia clarament un tros de nou petit) o prova'n una... i es va limitar a dir: "ah vaja, doncs el comerciant ens ha donat la bossa així (...).
Les va retirar i després vam veure que ho parlava amb l'altre noi i el noi es va riure una mica com volguent dir, "aquests clients es queixen per tot" XDD

I no ens van dir res més... no sé tu, jo crec que no ho van fer bé. Jo no es que sigui molt exigent quan vaig als restaurants (poso moltes ressenyes a l'any i la majoria són súper positives...) però d'aquesta vull fer constar aquest fet. Lo que no treu que el restaurant estigui bé, clar. Però, a part! hi ha molta gent al·lèrgica a les nous... per sort cap de les tres ho som!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails