16 de juliol 2014

Circuit “Bosc animat” (Catalunya en miniatura)

Aquest cap de setmana passat vaig anar a Catalunya en miniatura. Del parc en sí ja en parlaré un altre dia, ara em vull centrar en una cosa que està dins i que està molt bé: el “Bosc animat”.


Es tracta d’un circuit d’aquests que es fa dalt dels arbres i que hi ha tirolines i obstacles. Jo és una cosa que em cridava l’atenció però mai ho havia fet. De fet, també he de dir que em pensava que era una cosa més “fàcil”, més per la canalla jajajaja. Que equivocada estava.

El Bosc animat de Catalunya en miniatura té 4 nivells: gnoms, fades, elfs i trolls, sent els gnoms el circuit més fàcil (per a nens molt petits) i sent els trolls el més complicat (per adults i nanos valents).

El circuit dura aproximadament uns 100 minuts. Aviat és dit! Jo quan vaig veure el poc recorregut vaig pensar: “una hora i mitja?” però ah! Sí... jajajajaja!

El primer que et fan es colocar-te el material de seguretat i t’expliquen com s’ha de fer servir, ja que en el moment de tirar-te no hi ha cap monitor mirant que t’hagis lligat bé i si et mates és el teu problema (signes un paper abans de pujar conforme et fas responsable de tu mateix). :D


Hi ha moltes activitats. Algunes són de caminar per fils primets i d’altres són tirolina. També hi ha “lianes” tipu Tarzán. L’equipació duu una mena de “polea” (de lliscament) i una altra cosa tipu mosquetó (em falta vocabulari). Cada cop que acabes una activitat, com que estàs a dalt d’un arbre, has de seguir els protocols de seguretat: vas lligat casi sempre amb dues coses i mai s’han de treure les dues de cop. 


Com que no hi havia gaires instruccions, algunes coses no sabies ben bé com enfocar-ho.


Lo millor de tot és la “Tirolina banzai”, que és el plat final i que és una tirolina molt gran (llarga i alta). Al final hi ha una xarxa perquè com que arribes amb impuls.... (rollo spiderman). (Exemple d'una persona que ho va penjar al Youtube)


Està molt guai! Ara em tocarà provar-ne més (a Lloret al Gnomo Park n’hi ha, no tinc excusa).


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails