02 de juny 2014

Posa una mica d'il·lustració a la teva vida

Tornant d'un d'aquells caps de setmana intensos... amb moltes coses per explicar!
Però de moment em centro amb el divendres, que vam anar al CaixaFòrum a escoltar la Paula Bonet





Jo em pensava que era una hipster i la veritat és que la vaig trobar súper maca i molt propera.
La noia ha fet un munt de coses. Ens va contagiar (crec que a tots!) de la màgia que pot tenir un llapis davant d'un full en blanc. De la passió i la constància per tirar endavant, la honestedat amb un mateix i la importància de tenir molts referents :-)
Bé, la veritat que el que més em va agradar es que es confessava poc acostumada a les noves tecnologies i que quasi tota la seva feina era sobre paper :-)

Bé això va ser divendres passat.

Fa un parell de dissabtes va venir a Barcelona l'Oliver Jeffers. Casualment em vaig comprar un llibre seu per Sant Jordi i me'l va poder signar :-). Els amics de LLIBRES AL REPLÀ van aprofitar l'ocasió per entrevistar-lo. Aquí una foto de grup (va ser el dia del Saló del Còmic)


També hi havia galetes a conjunt!!!!!

Per últim, també dimecres passat vaig anar a l'Instut Francès de Barcelona ja que hi ha una exposició ("L'album en rebonds: les 1001 cares de l'àlbum il·lustrat"). La expo la podeu veure fins al 7 de juny, però per si de cas no podeu anar, us deixo amb algunes fotografies:





Hmmm... i de moment això és tot :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails