29 de juny 2014

Pel·lícules de la setmana: Juntos y revueltos, La guerra de Charlie Wilson, Take Shalter

Al final aquest any estic veient més pel·lícules que mai. Aquí van les darreres:

Juntos y revueltos (Blended)

De per sí no crec que hagués escollit aquesta pel·lícula en primera opció (ni en segona). Però el Tr3sc sortejava entrades per la preestrena i em va tocar. Ho feien als cinemes Aribau.
Adam Sandler i Drew Barrymore encaixen prou bé. L'argument és molt senzill: ell és un pare solter amb tres filles, ella una mare soltera amb dos fills. Després d'una primera cita horrible decideixen que no cal que es vegin més.... però casualitats de la vida fa que hagin de coincidir en un safari africà. I ja sabeu com van aquestes coses :-)
És previsible des del primer minut, però té bons moments. A mi, que no m'agraden gaire les pelis d'humor, em vaig riure molt!


 La guerra de Charlie Wilson (Charlie Wilson's war)

Aquesta ja és de caire més històric. Basada en fets reals i ubicada en temps de finals de la guerra freda, explica com tres personatges (un congressista, una rica anticomunista i un agent de la CIA) conspiren per portar a terme una operació secreta: ajudar per tal que els russos abandonin Afganistan.
La pel·lícula està bé, sobretot si saps una mica de què va la cosa.
Take Shelter

I finalment, aquesta estranya pel·lícula que no saps massa com agafar-la. Em va cridar l'atenció fa temps quan vaig veure el tràiler, però no hi havia pensat més. El protagonista és un home que està casat i que té una filla petita que és sorda. Un dia, sense més, comença a tenir una mena de somnis estranys... que ell creu que són premonitoris. Obsessionat, comença a arreglar un petit búnker del jardí. Els veïns el comencen a tractar de boig... però, ho està?
(Pd. La pel·lícula és una mica lenta i de pocs diàlegs)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails