08 de juny 2014

Peli de la setmana: 15 años y un día (Gracia Quejereta)

15 años y un día es una peli espanyola d'aquelles que passen una mica desapercebudes (tot i obtenir 7 nominacions als Goya i 4 premis al Festival de Málaga, incloent millor peli).

En vaig sentir a parlar en algun blog o progama i vaig pensar que algun dia la miraria, però no hi vaig pensar més... fins que l'altre dia la vaig trobar al prestatge de "documents destacats" d'una de les biblioteques on vaig habitualment (la Bonmaison) i me la vaig agafar :-)


Esta dirigida per Gracia Quejereta i protagonitzada per Maribel Verdú, Tito Valverde i Arón Piper (aquest noi a havia sortit anteriorment a un curtmetratge de Quejereta titulat "Fracaso escolar"). Em fa gràcia la seva pàgina web, la trobo molt personal i molt propera.

La peli ens explica la vida de'n Jon, un adolescent una mica difícil que es expulsat del col·legi i la seva mare decideix enviar-lo amb l'avi Max, un ex-combatent de guerra (però bastant pacífic). Un cop allà, a banda del seu avi, coneixerà algunes persones que determinaran una mica el seu camí en aquesta vida.

La peli no està mal. Es deixa veure.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails