04 de juny 2014

Bellprat, Vila del llibre!

Dissabte vaig anar a Bellprat, ja que celebraven la setena edició del "Bellprat Vila del Llibre".

Bellprat és un poble molt petitet a prop d'Igualada. Un cop a l'any fan una festa literària amb moltes activitats. Jo sempre havia volgut anar (perquè a part fan una trobada de punts de llibres) però no ha pogut ser fins aquest any :-)

Tot el mini-poble estava ple de detallets com ara llibres a les finestres, etc. Fixeu-vos, vieu??


Bé, aquest any van fer un concurs de cartells. Jo vaig guanyar el segon premi, que consistia en adaptar el cartell a punt de llibre. La veritat és que va quedar mono, quan el vaig veure imprès em va fer molta il·lusió :-)

Aquí a l'entrega de premis:
 

Foto amb la Roser Capdevila (la de les 3 bessones). Formava part del jurat. Em va fer il·lusió parlar amb ella (a més, fa relativament poc que havia vist la seva expo al Palau Robert) :-)


També hi havia una expo de punts de llibre, de l'amic Jaume Sendra.




Eren punts de llibre de temàtica Sant Jordi i em va flipar molt trobar dos punts meus jejeje (gràcies Jaume!!).
 

Com podeu observar, l'espai era petit però molt acollidor. Els punts estaven ben posats i ben distribuïts. Molt bonic!!


Cal que neixin flors a cada instant

4 comentaris:

cosiquina ha dit...

Es un gusto verte siempre tan contenta!!!!!!!

me han regalado un puzle de marcapáginas dibujado por ti con una participación de lotería (ya caducado,claro). Precioso el dibujo, eres un genio.

Besinos, Inma

Alex Pler ha dit...

Ostres, al costat de la Capdevila! Quina ilu no? I ja això dels punts... Enhorabona :D

ANTONIO AGUILAR PÉREZ ha dit...

Felicitats per aquest segon premi i pel teu blog.
Una abraçada
Antonio Aguilar

MT ha dit...

moltes felicitats ..per tot...
petons
Maite

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails