19 de maig 2014

Yotsuba! (núm. 12)

Els que seguiu el blog des de fa temps sabreu (i sino ja us ho dic ara) que YOTSUBA és el meu còmic preferit. Li he dedicat diverses entrades, hehe. :-)

Bé, el cas és que estic molt contenta perquè per fi ha sortit un nou número (van molt lents, a número per any i ni això!!!!) (L'ÚLTIM EL VAIG COMPRAR AL MAIG DE 2012!). 
Ha sortit amb el Saló del Còmic (al qual hi vaig anar dissabte)

I aquí estic amb el flamant nou número ^__^:


On passen coses tan genials com quan per exemple a la nena se li acut pintar una taula de color blau sense adonar-se que la pintura costa molt de treure (i deixa tota la casa feta un merder):


O quan van de càmping i per primera vegada prova de tumbar-se en una hamaca:
(recordeu que es llegeix de dreta a esquerra)
 .

I al càmping dormen en sacs de dormir ejjejeje:
 .

M'encanten aquests dibuixos!!

Pd. Per cert, tot i que no és un còmic, també em vaig comprar aquest llibre editat per Zorro Rojo (de fet aquest llibre feia temps que em tenia enamorada i al final ha caigut, ja forma part de la meva col·lecció) :-)
 .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails