26 de maig 2014

Mis whatsapp con mamá (Alban Orsini)

Sí, és el títol d'un llibre! :)
Mis whatsapp con mamá és el llibre que li vaig regalar a ma mare per celebrar el Dia de la Mare


Es tracta d'un llibre molt amè i fàcil de llegir, ja que les pàgines simulen pantalles de mòbil, com si haguessin fet captures de pantalla de les conversacions.

Jo la veritat és que el vaig trobar una mica fluixet, perquè les converses, tot i que algunes estan bé i fan riure molt, en general van quasi tot el rato del mateix: que el fill necessita diners, la nòvia d'ell o l'haver de cuidar el gat, per exemple. Trobo que amb la quantitat de pàgines i converses que té, haguessin pogut trobar més temes.

Total, que hi ha alguns acudits que realment no fan gaire gràcia....  però resulta que a ma mare el llibre li ha fet mota gràcia i per tant, objectiu complet :-)

Ideal per passar una bona estona (per exemple, anant amb transport públic)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuac Cuac

Eli, acuérdate de mí con el del Bellprat.........
Alazos. Pato

Anònim ha dit...

Eli crec que ja et vaig felicitar per premi de Bellprat, però per si no ho torno a fer. Aquest any no hi hem pogut anar i m'agués agradat molt ja que hagués fardat de conèixer la guanyadora del disseny del punt.
Suposo que en tindras per repartir...
Mondopunts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails