07 de maig 2014

La Trama: concurs de relats col·lectius. Desè aniversari del TRAM (2004-2014)

Sembla mentida, però ja fa deu anys del Tram de Barcelona (Trambesòs i Trambaix).

Em vaig enterar, via Twitter, que amb motiu el desè aniversari feien un concurs de relats col·lectius. La cosa funcionava així: hi havia 10 relats per escollir i només en veies el títol i el primer paràgraf. Es van formar grups d'unes deu persones i cadascú, seguint un ordre establert, havia d'anar continuant el relat. (El funcionament anava marcat per la plataforma 4-Lit)

Al que vaig participar jo es deia "Qui és la senyora X?".
El primer paràgraf estava escrit per l'escriptora Najat El Hachmi. Podeu llegir el resultat aquí.
Començava així:

Sempre he envejat la gent a qui vénen a buscar als aeroports. Tant si els reben familiars i amics com si els espera un xofer amb un cartell, sempre m’han semblat uns privilegiats. Per això he decidit que avui quan s’obrin les portes triaré qualsevol d’aquests homes amb cartells, qualsevol que em cridi l’atenció i diré que sí, que sóc jo la Sra. X.

Per participar ens van regalar aquest pack:


I una motxilleta, que no he fet foto.
Pels guanyadors hi havia també una T-Trimestre. I ah! també ens van oferir una subscripció mensual per a l'edició digital del Diari Ara.

Bé, ha estat una experiència divertida.

Clicant a la imatge podeu descarregar-vos el llibret:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails