05 d’abril 2014

Restaurant de la setmana: Muns

Fa poc vaig veure, via Facebook, un anunci d'un local d'empanadilles: MUNS


Em va fer gràcia i vaig pensar, algun dia hi he d'anar!
Doncs bé, el dia va arribar dijous (enmig d'una pluja intermitent i impertinent, tot s'ha de dir!)

Al Muns hi ha 4 tipus d'empanades:

  • Blanques
  • Verdes
  • Taronges
  • Grogues
I el color va en funció del que hi ha a dins. Només tenen 8 varietats, però l'oferta prometen que anirà creixent. Cada empanadilla val 1,95. Hi ha packs, per exemple, que inclouen 1, 2 o 3 empanades amb opció d'amanida i amb beguda i postre.

Jo vaig provar-ne tres: una de color taronja que incloïa ceba caramel·litzada, rulo de cabra i nous; una de color verd amb mozarella, tomàquet i alfàbrega i una de groga que portava pollastre al curri :)
Els postres, molt bons. Jo vaig optar per un pastís de formatge (cheescake) amb salsa de fruits del bosc.


Estan a Sancho de Àvila molt a tocar de la Rambla Poblenou.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails