25 d’abril 2014

Llibres de Sant Jordi

Per Sant Jordi em vaig comprar dos llibres. Com que eren molt curtets i molt bonics, només arribar a casa me'ls vaig llegir i mirar i remirar :

El dia que les ceres de colors van dir prou (Drew Daywalt, Oliver Jeffers)

Em vaig enamorar d'aquest llibre a primera vista (ja fa temps) però no havia tingut ocasió comprar-lo. I res millor que Sant Jordi! :) M'encanten els dibuixos de l'Oliver Jeffers.

La història m'encanta: són les ceres de colors d'una caixeta que comencen a queixar-se al seu propietari: la cera vermella està estressada, la cera groga i la taronja es barallen per saber realment de quin color és el sol, etc. Molt, molt tendre i bonic! :-)

Podeu veure el vídeo del llibre.


Diario de una volátil (Agustina Guerrero)

Comprar la volátil no era una opció. Era una obligació :-)

Segueixo les seves històries via Facebook des de fa molt de temps. És boníssima! fa dibuixos sobre les coses del dia a dia... coses que alguns de nosaltres no ens atreviríem a admetre públicament i que ella ho plasma amb una gràcia impresionant jejejeje. Podeu veure el seu blog, on també va penjant les seves tires.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails