21 d’abril 2014

Camprodon i processó de Camprodon

Divendres vaig estar a Camprodon (en realitat vam fer una ruta que incloïa varis pobles, que va començar a Céret i va acabar dinant a Banyoles). 

Havíem parat a dinar a un restaurant situat a Rocabruna (del qual en parlaré dissabte) i vam arribar a Camprodon a mitja tarda.
Tot i que era un dia festiu -Divendres Sant-, les botigues i locals estaven oberts. Això passa principalment perquè la processó de Camprodon és una d'aquestes que val la pena veure i s'hi acosta molta gent.

Foto de rigor:

Mira que és bonic, eh!! A vegades penso com hauria sigut la meva vida si hagués nascut en un poble d'aquests de més de muntanya i no pas a Lloret (perquè no m'agrada la platja :-P).

Al carrer principal hi havia un local molt gros amb una exposició de coses de la Guerra Civil:




Quan era petita i tenia 9 o 10 anys, recordo que vaig anar a Camprodon amb els meus pares i que vam comprar una mena de "cocodrils" de massapà al costat del pont. Bé, jo ho recordava com a cocodrils, jeje.
La botiga encara existeix, però ara he descobert que són "porquets" :-)
 

Finalment, pel vespre-nit, vam veure la processó.
 


Està molt bé i em va agradar força, però la de Verges (que hi vaig anar l'any passat) em va semblar més espectacular, bàsicament perquè apagaven totes les llums del poble i la il·luminació es feia amb antorxes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails