03 d’abril 2014

Agrícola (joc de taula)

M'agrada molt jugar a jocs de taula, tot i que no puc jugar mai perquè visc sola i perquè no trobo amb qui jugar :-). Tot i que el meu preferit (de lluny!) és el Monopoly, ma germana me'n va ensenyar un que em va agradar bastant i que té la seva gràcia: 


Agrícola

Em va fer molta gràcia perquè jo vaig ser una apasionada del FARMVILLE de Facebook. Això és semblant però de manera física. I amb animalets de fusta súper monos:


Agrícola es situa en un context històric concret: una plaga que afecta a tota Europa a mitjans del segle XVII i uns camperols que volen tornar a començar i prosperar econòmicament.
Com a jugador has de llaurar els teus camps, recollir el que sembres, tenir animalets, aparellar-los i que criin, fer casetes sòlides i muntar una família.

Animalets al seu corral:


A cada torn vas millorant la teva situació (o hauries de poder, vaja) però sempre vigilant que els teus rivals no prosperin més que tu ni que se t'avancin a les millors tècniques. Hauràs d'aconseguir adob, pedres, materials diversos de construcció i aliments tant per tu com per als teus animals.



Un joc entretingut i de partides no massa llargues! (s'agraeix de tant en tant, no?)

2 comentaris:

sfer ha dit...

No sé si coneixes http://labsk.net/? Si hi entres, segur que no trigaràs gaire a trobar algú amb qui jugar...

Eli Ramirez ha dit...

ahhh no ho coneixia, no! miraré jejejeje-. Gràcies!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails