01 de març 2014

Restaurant de la setmana: Gamba de la costa

El subtítol de l'entrada podria ser "¿qué hace una chica cómo yo en un sitio cómo éste? i és que, com alguns sabreu, jo no menjo peix... no m'agrada menjar peix, i menys marisc!

Foto by Time Out
El local es troba a prop de Sagrada Família: Còrsega 479. No és molt gran ni amb grans pretensions, però si està molt a gust (de fet suposo que antigament era un bar, per a la disposició de les taules i la barra). La noia que ens va atendre era molt simpàtica.

El 90% de la carta és peix. Del 10% restant, vaig optar per un filet de bou amb una salsa que pel nom em va fer dubtar però que després va resultar molt i molt bona, molt suau.

De postres vaig dir-li a la noia aviam que ens recomanava i ens va portar una mousse de galeta, ei boníssima! era ben bé una mousse de galeta d'aquestes maría, sabeu, aquestes rodones clàssiques de la llet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails