06 de març 2014

Playturun, ves amb bici i guanya premis

L'altre dia vaig mencionar el Civiclub, club de civisme que a canvi de fer accions cíviques aconsegueixes punts per bescanviar-los per regals. Per exemple, jo vaig aconseguir un val de 10 euros per l'Atrápalo. 
Algunes accions cíviques per ara són: reciclar, donar sang, fer voluntariat en diverses entitats, etc. Estigueu alerta, ja que les entitats que hi participen cada vegada són més i també les recompenses.

Bé, avui voldria parlar-vos d'una altra iniciativa: PLAY TO RUN.


Especialment indicat per a les persones que aneu amb bicicleta.

Com funciona?

Very easy! T'instal·les l'aplicació al mòbil i, cada cop que vagis a agafar la bici encens el programa i deixes que vagi comptant els kilometres (atenció: cal tenir activat el gps).
Cada km són 2 punts.

Què aconsegueixes?

En primer lloc, motivar-te per fer exercici, que sempre és bo :-)
Les recompenses es divideixen en dos parts: per una banda tenim els "regals directes", tipu: "per 100 punts tal regal o per 300 punts tal descompte". 
Però després, per altra banda (i aquestes coses fan que et piquis!) són els reptes. Els "challenges", que en diuen ells: et proposen que en un determinat temps facis tants kilometres i si ho aconsegueixes entres al sorteig d'algun sucós regal. 

A tall d'exemple: ara hi ha dos reptes actius:

  • Cinemes Maldà: entre el 7 de febrer i el 9 de març s'han d'aconseguir 250 punts (això és: 125 kilòmetres). Un cop els aconsegueixes, entres al sorteig de: un abonament per sis mesos (primer premi), un abonament per un mes (segon premi) o una làmpara artesanal del món cinematogràfic (tercer premi)
  • Club Tr3sC: Sorteig actiu entre el 28 de febrer i el 30 de març. Sortegen tres carnets del tr3sc vàlids per a tot un any (modalitat bàsica).
La veritat és que mola bastant i jo hi estic enganxada. Des de que ho vaig descobrir ja porto 263 kilometres fets. M'agrada tenir-ho registrat i a sobre optar a guanyar alguna coseta :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails