12 de febrer 2014

Zoo de Barcelona (dibuixant animals)

L'altre dia vam anar al zoo amb gent de classe d'il·lustració amb l'objectiu de dibuixar animals.

La idea era fer-los el màxim de realistes possibles, però no vaig ser capaç jajaja. És molt difícil dibuixar coses al natural... llavors el que vaig fer va ser dibuixar tots els animalets "a estil eli", com si fossin personatges de còmic, portant-los al meu terreny (a lo fàcil, vaya) iijijijj. 

La veritat és que no recordava que el Zoo de Barcelona fos tan gran O_O

Rinoceront, ósos i dragons de komodo

Ocells varis

Cangurs, lleons marins i bitxos aquàtics extranys

Pingüins, tortugues, cocodrils, lemur i goril·les

Una mica de tot (alguns bastant fatal)

Últims (hi havia centenars d'animals)

2 comentaris:

mondopunt ha dit...

Eli no sé de qué et queixes, son fantástics, jo si que rería incapaç de dibuixar-los i això que m'agrada el dibuix !!!

Felicitats, sempre ens sorprens en el teu blog.

Montse de Mondopunts

Esther ha dit...

M'agrada l'estil Eli aplicat als animalets :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails