08 de febrer 2014

Restaurant de la setmana: Madrid-Barcelona

L'altre dia vaig sopar al resturant "Madrid-Barcelona", que està al carrer Aragó (Aragó, 284).



El restaurant és diu així perquè antigament, el tren que anava cap a Madrid passava per davant del restaurant (estem parlant de molts anys enrera :D).

La veritat és que estàvem quasi sols sopant, i em consta que el restaurant ha tingut "temps millors". Tot i així, jo hi vaig sopar ben a gust. Em vaig demanar un filet i de postres un semifred de turró amb xocolata.

Al restaurant s'hi està bé, és agradable (té un punt antic reformat) i el servei és molt atent en tot moment (bé, només hi havia tres taules, s'hauria de veure amb el local ple, jeje). No sé, ho vaig trobar bé, sí. Tampoc era del tot car. Com que no hi havia anat mai, no puc comparar. Segurament devia canviar de propietaris (cosa que passa bastant sovint).

Nota final: 7

Per saber-ne més:

Carrer Aragó principis de segle:
 

Carrer Aragó 1930, Servei Estació (!)


Les imatges les he tret d'aquí:

I aquí també podeu llegir més sobre el tema: 
- La rasa ferroviària del carrer Aragó (1882-1960), on s'explica entre altres coses aquest cas:



Les vies de tren estaven protegides per una balustrada modernista amb fanals i arbres (cito textualment del blog) i un cotxe, l'any 1915, va quedar-se mig penjat i a punt de caure...

Us recomano molt aquest blog, Barcelofília, que parlen de la Barcelona ja desapareguda (m'encanta).

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails