04 de gener 2014

Restaurants de la setmana: Fratelli la Buffala, El foro i el Balconet.

Aquesta setmana afegeixo tres restaurants de cop perquè són encara "del 2013" :) (ja que a dia 4 de gener encara no n'he tastat cap de nou, hehe).

Fratelli la Bufala


Fratelli la bufala és un restaurant italià prop de plaça Urquinaona (Pau Claris, 72). Recordo que fa temps hi havia un altre restaurant italià just al costat: "La mafia se sienta a la mesa", i que al moment d'entrar vam dubtar entre un i altre. Coses de la vida: aquell restaurant era bo i el van treure, i aquest segueix. No és que sigui dolent, però es que de l'altre en conservo bon record! :-) (les comparacions són odioses, no?)

Quasi tot el que hi ha per menjar porta mozarrella de bufala, inclús les parets tenen quadres amb búfals :). Vaig demanar una pizza amb diferents tipus de formatge i bé, prou bé!. I el tracte també bé i els preus acceptables. A més, cèntric!

El foro

El foro és un restaurant argentí que està al Born (un espai que si ja estava prou de moda ara ho està encara més!).
És un restaurant molt bonic.. i veient les fotos de la web encara ho veig més maco, amb espais que no sabia ni que existien, ja que ens vam sentar a la primera taula a tocar de la porta, jeje. Es veu que és un edifici de 1850 que es va construir per a l'Exposició Universal de Barcelona.

Sl Foro s'hi pot menjar de tot. De fet, el més normal és demanar carn, ja se sap que els restaurants argentins ho acostumen a fer bé. Jo vaig ser una mica burra i em vaig demanar una pizza, jajaja, però eh, que coi, estava BONÍSSIMA. Era una pizza que duia formatge de cabra etc i per sobre una capa de MEL. Li donava un toc super dolç i súper bo que ostres, m'entra gana només de pensar-hi.

La carta de postres també ben artesanal (quasi tot ho fan ells). El tracte és correctíssim i el preu tenint en compte tot plegat també està bé (clar, tot depen del que t'agafis).


El Balconet

I per últim, aquest, que ja no és italià ni argentí sinó cuina catalana (amb tocs mundials) i fora de Barcelona. Concretament a Palafolls (un poble amb un castell)

Em va flipar molt perquè Palafolls és un poble molt petit i la carta d'aquest restaurant és molt extensa. Si que és cert que tenen menú, però pots escollir de carta i hi ha de tot! pastes, pizzes, amanides, algun menjar intercultural...
El menú de 12 euros era súper complet. Em vaig menjar pasta a la carbonara i després una pizza, deixant espai al postre, que vaig optar per algo lleuger: flam :)

Tripadvisor el marca com a tercer restaurant del poble. Tinc curiositat per anar als 2 primers.. jeje.
Us el recomano si esteu per la zona!

1 comentari:

Alex Pler ha dit...

Com són les coses! A l'entrada del Castell de Palafolls et vaig dir: "Com mola!", i ara tinc uns amics que viuen a Palafolls, amb una terrassa que just dóna a la muntanya del Castell jajaja. De tant en tant hi anem a passejar.

Ja els diré que em portin un dia al Balconet a sopar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails