18 de gener 2014

Restaurant de la setmana: Attic

Gran descobriment ahir.
Vaig anar a veure la Montserrat Carulla al Teatre Romea (amb l'obra IAIA!, que us en parlaré en breu) i després, buscant un lloc per anar a sopar vam anar a Attic.

De la Rambla el que tothom evita són els llocs aturistats i els que et cobren el pa com si fos d'or. Doncs bé, Attic està molt bé: preus raonables, servei excel·lent, local elegant i vistes maques si estàs al costat de la finestra (a l'estiu la terrassa ha d'estar bé!).

Per començar vam agafar un parell d'aperitius, llagostins per una banda i croquetes de formatge gorgonzola i nous per l'altra. Aquestes croquetes m'agraden molt, les havia provat fa temps al restaurant Daps i em va fer gràcia tornar-ne a menjar. De fet té una explicació lògica: tant DAPS com ATTIC pertanyen a la mateixa cadena de restaurants, "AN Grup".

El plat principal que vaig escollir va ser hamburguesa amb formatge de cabra i patates:


L'ahmburguesa estava al punt que jo la volia (t'ho pregunten al moment que ho demanes, això trobo que és bon detall i que tots els restaurants ho haurien de fer!) i potser hi havia massa formatge de cabra i donava un toc empalagós.. però com que m'agrada força, per mi està bé. Sobre les patates ja no tinc tant bona opinió: estaven tallades com si fossin xips de bossa i la textura era extranya (pel meu gust). Al ser primes eren torrades, però tampoc eren molt molt fines per tant eren rígides i no es mantenien la calor de la fregidora.

Els postres un encert. Erem tres persones i vam provar tres postes: pastís de poma, farcillets de xocolata i coulant.
 

Lo meu era el coulant. Molt bo. El pastís de poma no vaig provar-lo però els farcillets sí, eren petits i coberts de xocolata calenta, havíes de posar-los sencers a la boca sino volies tacar-te. Com els xicles bubaloo :)

Els cambrers molt atents i servicials (i a més feien l'esforç de parlar en català).
Es comunicaven per "pinganillos" i a vegades semblava que estiguessim en una peli d'espies "adiós mesa 2, repito, adiós mesa 2".

En definitiva, una bona opció: molt cèntrica i amb preus bé. Ideal per si estàs pel centre!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails