01 de gener 2014

Propòsits realitzables per aquest 2014

Per acabar amb aquestes entrades tipus "fi d'any", un altre clàssic: els propòsits realitzables. I em remeto a paraules de Carles Capdevila: ...desconfio més dels que mai no fan bons propòsits que dels que en fan sempre. Fer-los és l'única opció de complir-ne algun. I reincidir en aquells en què has fracassat altres vegades no és una mostra de debilitat, sinó de força de voluntat"

Aquest any amb dibuixets tipu esboç :-)
Per aquest 2014, em proposo 12 propòsits (2 més que l'any passat).

1. El primer sempre és viatjar. Pel 2013 em vaig marcar fer tres viatges i ho he superat, aquest any demano fer el mateix. Sortir i veure món! (encara que sigui Andorra jejeje).


2. El segon pròposit també és un classic: llegir 60 obres (30 i 30, que els còmics tb són importants jajajaja). Al 2013 m'he quedat a les 53... :-) 


 3. El tercer propòsit és nou: vull comprar unes coses per fer estampació manual. Em vull fer segells i coses així.

4. El quart també és nou, vull anar a una cosa que es diu ParaPark, a Sants. A veure si marcant-ho com a propòsit ho acabem fent :-)


5. Em vull proposar visitar al menys 25 restaurants "diferents". Que darrerament sempre acabo anant als mateixos llocs!


6. El sisè va lligat a la cuina i a lo desastre que sóc. L'any passat tenia com a propòsit fer 
coses i ho he fet, però o bé han sigut un desastre o bé ha sigut amb ajuda (panallets). ;-)


7. El setè el dedico als punts de llibre. He passat moltíssim d'ells! Aquest 2013 havia d'arribar als 22.000 però el creiexement es va aturar i des de fa motíssim que ni classifico ni canvio ni res. Però m'hi he de posar. Per tant em proposo ni que sigui arribar als 24.000/25.000 i sobretot (i més important) no descuidar-los, cuidar el col·leccionisme, les relacions, els correus electrònics, els enviaments i estar al dia de les coses que van sortint.


8. Un altre clàssic al número 8: les pel·lícules. Que aquest 2013 no he complert: de 60 n'he vist 51. Em proposo de nou veure'n 60 (noves no repetides, s'entèn). Tinc tantes pelis pendents!!!


9. Aquesta, fàcil. Estic a punt d'arribar a les 2.000 entrades de blog. Bé, a punt, trigaré 4 o 5 mesos, però això ja està coll avall. M'estimo molt el meu blog, a vegades el tinc descuidat però és el meu racó virtual :-)


10. Aquest va dedicat al Joel, que he posar-me al dia amb les lectures de Juego de Tronos...


11. Un altre objectiu complert i que hi torno: fer com a mínim dos o tres àlbums de fotos EN PAPER, perquè, tenir les fotos en format digital és un rollo, jo sóc de paper! I com diu la mare d'una amiga meva: cada cop tenim més fotos però en realitat en tenim menys.


12. Per últim, un darrer propòsit vinculat amb la il·lustració: fer més cosetes autoeditades. Estic molt contenta amb el "Pintem i cantem", vull fer alguna altra coseta, fa il·lusió.


De les coses pendents de 2013, puc dir que el propòsit d'anar al teatre més de tres vegades l'he complert, però per exemple lo de llegir Tintin no (em fa certa mandra, algun dia els llegiré). M'agrada revisar propòsits i veure que els he complert quasi tots o gairebé.

FELIÇ 2014!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sent com ets segur que ho compliràs tot !!!
Montse de Mondopunts

Anònim ha dit...

Eli el dia a dia i el present és el més important! I sobretot no deixis l'il.lustració que tens un don especial.
Que tinguis un bon any i disfruta dels moments!
Una forta abraçada!
Jaume

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails