30 de desembre 2013

Resum 2013. Pel·lícules

Calculant m'he adonat que he llegit més que no pas pelis he vist. Però pensant m'he adonat que això no és cert: després de deu anys sense pràcticament tenir tele, ara que visc sola he après a gaudir-la. Aquest 2013 ha sigut per mi l'any que he descobert que hi ha canals on només hi fan pel·lícules com el Paramount Channel i la Sexta 3... i a l'estiu cada tarda feien grans clàssics dels 80 que hauré vist mil vegades però que mai cansen :) (La història interminable crec que només en lo que va d'any l'he vist entre deu i quinze vegades).

Però com que compto només pel·lis NO-repetides, doncs la cosa s'ha quedat en 51. I la majoria, a la tele (al cinema, 9). També m'adono que n'hi ha moltes de les quals no n'he parlat aquí al blog (falta de temps!). Però bé, així queda el TOP TEN:

(que consti que no hi ha clars preferits).(i que consti que incloc pelis d'altres anys!!!! és molt difícil fer una valoració així jajajaja!)

1. El piano -- Val, d'acord, és una pel·lícula antiga, de 1993. Però fins aquest any no l'havia vista.. i em va deixar.. ostres tu, molt emotiva. I banda sonora de lujo.

2.  Hachiko -- El mateix cas: peli antiga però vista al 2013. I oh! fa plorar molt!

3. Moonrise Kingdom -- Perquè són un nens acampamentats moníssims i el repartiment és la òstia.

4. Món petit -- L'Albert Casals em flipa molt :-)

5. La vida de Adèle -- Encara no n'he parlat al blog, però em va agradar molt. Tres hores de pel·lícula que es podrien resumir en un sospir, però no es fa gens pesada! I elles estan radiants.

6. Barcelona, nit d'estiu -- Perquè m'encanta Barcelona i entrellaçar sis històries d'amor sota aquesta gran ciutat és una bona idea ^_^

7. La bicicleta verde -- Va d'una nena que vol una bicicleta... en un país on les nenes no poden tenir bicicletes.

8. Gru 2 -- Sóc tan fan d'aquest monstre! (molt millor, però, la primera).

9. Fènix 11*23 -- Perquè calen més Fènix! (i perquè és una història de Lloret).

10. Grizzly man -- Sincerament, em va impactar!

He deixat fora algunes però les mencioaré igualment perquè haurien d'estar al topten, com per exemple Blancanieves, la de toros en blanc i negre.. llàstima de toros, perquè és boníssima. Ja trigueu en veure-la! També menció a La Caza, injustia que fa mal! 
O pelis de dibuixos com Ratatouille, Rompe Ralph, Brave i Rapunzel, que em van agradar molt! i ah! Kon Tiki, si, aquesta també em va agradar molt. Després he vist també la triologia de El Padrino, que està súper bé! però nou hores són nou hores. I Alien, que em va agradar molt però encara he de veure les altres tres.

En definitiva, un any raro! Sense clars preferits (per part meva). Potser hauria de fer un esforç per veure pel·lícules més del moment...! :)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuac Cuac,

Os deseo un feliz y prospero 2014 para todos.
Alazosd. Pato

Eli Ramirez ha dit...

Igualmente!!!
Feliz año nuevo!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails