24 de desembre 2013

Pessebre de la Plaça Sant Jaume (Barcelona)

M'agrada molt el Nadal, molt :-)

L'altre dia vaig passar per la Plaça Sant Jaume de Barcelona i vaig veure el pessebre que posen cada any. Bé, cada any és diferent! i mi m'agraden quan tenen un toc familiar i intimista, com el de l'any 2010, que era el menjador d'una casa.

Aquesta vegada han sigut els terrats i els balcons:


Figuretes estenent la roba, molt maco:
 

Des dels balconets podem veure l'interior de les cases...(i al balcó un nen alimentant al tió) (què hi fa, fora?).
 

:-)

Us desitjo molt bon Nadal!
 

7 comentaris:

Pere Campos Vilardebó ha dit...

Aquest encara no l'he vist!!!
Que tinguis unes bones festes!!!
Pere C.

Anònim ha dit...

Cuac Cuac

¡¡Felices fiestas a todos!!
(tambien para tí, Eli....)cuacuacuacuac.
Alazos. Pato

Anònim ha dit...

Espero que el Tió et cagi mostes coses i que tinguis una bona estrada d'any nou.
Montse i Domènec

Eli Ramirez ha dit...

:-)

Bones festes!
Felices fiestas!

xavier pujol ha dit...

No sé si ho han fet expressament, recorda els terrats de la Colometa.
La visita és recomanable.

Fita

Anònim ha dit...

hahaha Eli que simpàtic el dibuix del teu tió que fa callar al pare noel hahaha

molt bones festes Eli!

(Laura)

Eli Ramirez ha dit...

Ja potser Xavier, ara que ho dius... :)

Laura m'alegro que t'agradi, bones festes!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails