02 de novembre 2013

Restaurant de la setmana: La Rita

El restaurant "La Rita" es troba a Barcelona, al carrer Aragó 279 (prop de Passeig de Gràcia).
Es tracta d'un restaurant que forma part del grup Andilana (com el Flamant i molts d'altres).

Hi vam anar per sopar. No és del tot car i s'ompla molt ràpid, i la pega és que no permet fer reserves i clar, hi ha dies en que és molt normal que s'hi puguin formar cues.

Això és una foto del local extreta de la seva web:

 

Un lloc agradable per quedar bé si vols portar algú a dinar.
Jo de primer vaig agafar unes croquetes. Me les van servir "a l'estil fregidora":


Això és el primer plat que es van agafar les persones que veníen amb mi:
 

Jo de segon vaig demanar una hamburguesa que va resultar ser enorme, amb ceba confitada, tomàquet i formatge. Venia acompanyada de patates i era una ració d'aquelles que amb prou feines et pos acabar (bé, jo tinc l'estòmac petit i de seguida m'omplo O_O). No vaig fer foto del plat.

Del que si que vaig fer foto són els postres, el que passa és que la imatge capturada NO LI FA GENS DE JUSTÍCIA. Era gelat amb una cosa a sobre que no recordo que era i tot banyat amb xocolata. Una bomba dolça súper bona!


Definitivament, recomano aquest lloc per almenys anar-hi algun dia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails