09 de novembre 2013

Restaurant de la setmana: 6'9 (Lloret de Mar)

Fa poques setmanes us vaig parlar del restaurant Orient Express de Lloret de Mar, posició número 6 a Tripadvisor dels restaurants lloretencs. Avui parlaré del que n'ocupa la posició número 5.

El restaurant es diu 6'9 i són una gent de Tossa.


L'única pega que té el restaurant és la ubicació: està molt a prop de casa meva, però és un carrer poc transitat o poc donat a anar-hi a sopar. 
Els que sou de Lloret de sempre us puc dir que està al carrer on hi havia la "Guarderia Tramuntana" (ho dic així, guarderia, com se'n deia abans) i en el local en el qual durant molts i mots anys hi va haver el restaurant xinès KAM LUNG, que sens dubte era mític perquè en aquella época (finals dels 80, principis dels 90) restaurants xinesos no n'hi havien. És curiós perquè crec que mai hi vaig anar. 
Hi ha restaurants a Lloret que els has vist sempre allà i penses com si no et busquessin a tu. No sé si m'explico. També em passa amb la infinitat de locals (pubs sobretot) orietats a turistes, quan en realitat tu també pots anar-hi i benvingut lugareño! (això crec que ja ho vaig explicar quan vaig citar el cas de l'Orient Express). 

Dit això tornem al restaurant, perquè a banda de la ubicació diré que s'ho curren. Es tracta d'un local molt gran i ampli amb menú de 30 plats: 10 primers, 10 segons i 10 postres. Tries una cosa de cada i el preu és 12,99.

De primer vaig escollir un caneló de pollastre rostit. Bé, on diu caneló llegiu-hi crêpe. La foto no és meva, és de la pàgina de facebook del restaurant.


Com podeu observar, la presentació del plat hi fa molt, però realment estava boníssim. De segon vaig optar per "parrillada de carn" i no m'ho vaig poder acabar (ompla!). I de postres vaig escollir trufes.


És una foto FATAL, però almenys us feu una idea de la textura de les trufes. Tot molt artesanal i casolà. Molt bo!

Això és una foto del local extreta del seu Facebook:


Resumint: bo, bé de preu, bonic, tracte súper amable i cordial... una opció molt recomanada si esteu de pas per Lloret!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails