01 de novembre 2013

Regalets de cumple :-)

Estic contenta. Tot i que ha sigut una setmana una mica intensa, no tot han sigut bones notícies.. el que passa és que també n'hi han hagut de bones i molt bones i per tant, compensa una mica... :-)

Ahir vaig celebrar el meu aniversari. Com ja és costum d'altres anys, posaré les fotos de les coses q m'han regalat!

Bé, el primer de fet és un autorregal. L'altre dia vaig anar a Sarrià que hi havia una trobada d'il·lustradors organitzat per la llibreria A Peu de pàgina i em vaig enamorar d'un llibre que vaig haver de comprar sí o sí!!


així és per dins.. una monada 

Ma germana viu a Brighton (UK) i em va fer arribar una caixeta amb alguns punts de llibre, una samarreta de Bola de Drac i, atenció! unes llaunes de beguda energètica amb diferents motius: Alícia al País de les Marevelles, Megaman, Pacman i Super Mario (parlant de Supermario: al McDonald's amb el Happy Meal donen ninos de la saga, molt currats!)
 

Això és un regal per la casa: una súper alfombreta que fa referència al Dr Slump i que sempre he desitjat tenir! I la següent foto també és una cosa per la casa, una fregidora :-)



Sabent que m'agraden molt les guineus i el "Primark", ha caigut també una maneteta de zorritos per posar al sofà i una "bossa d'aigua calenta" en forma d'aquest bonic animal :-) Tornaran a estar de moda aquestes coses!! 


Secció tèxtil: unes sabatilles de ratolí, una samarreta, un jersei amb caputxa, un bolso d'aquests de cintura, mitjonets varis i un pijama :-)
 

I moltes cosetes per pintar i dibuixar!!!! una llibreta, un bloc, colors de fusta acuarel·lables, pastels, acuarel·les (que ara al segon trimestre farem servir molt pel que es veu!) punts de llibre, una flor de peluix i una llibreta moníssima hand-made i festa amb disquets de 3'5.
 

Ara que toca? doncs dibuixar!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails