27 de novembre 2013

Jornada sobre sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació

Dimecres passat va fer-se a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB una jornada sobre sortides professionals, pensada pels alumnes de primer.

Vam participar sis persones, (tres al matí i tres a la tarda) i cadascún de nosaltres va explicar una mica quina era la seva feina: on treballaven, quins serveis oferien, quins coneixements feien falta...
Jo vaig anar-hi a parlar de la meva feina a DIXIT




Hi vam participar:

Matí

  • Susana Gil, documentalista i gestora de continguts d’Acceso, empresa especialitzada en solucions globals de comunicació corporativa.
  • Mario Gómez, documentalista de TVE a Catalunya.
  • Helena Lorenzo, consultora d’Everis, empresa de serveis tecnològics i outsourcing.


Tarda 

  • Laura Antón, documentalista de TVE a Catalunya.
  • Eli Ramírez, dinamizadora i community manager de Dixit, Centre de Documentació de Serveis Socials.
  • Enric Zapatero, social media strategist.

Jo crec que va anar molt bé! a més em va fer especial il·lusió compartir aquest moment amb l'Enric Zapatero, amb qui hem compartit un muuunt de classes, sopars, aniversaris i mil coses més, fins i tot despatx quan treballavem tots dos a la facultat com a becaris :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails