25 de novembre 2013

Biblioteca El Clot-Josep Benet

Han obert una nova biblioteca al meu barri. Curiosament la setmana vinent farà un any de l'obertura de la biblio Camp de l'Arpa, que també està al meu barri (o zona, no sé massa bé les limitacions de cada barri) Jo visc entre la biblio Camp de l'Arpa i la nova del Clot, però moltes altres tampoc em queden pas lluny (hi ha moltes biblioteques a Barcelona!).
També s'ha de dir que aquest nou equipament s'ha obert en plena época de retallades i sense contractar nou personal... :(

Bé, a lo que anàvem: la biblioteca porta el nom de El Clot-Josep Benet. 
Josep Benet va ser un polític, historiador i advocat, figura molt destacada del catalanisme polític contemporani.

La biblio està a la plaça de les Glòries (SÍ, AQUESTA QUE ESTAN "REFORMANT"), a dins de l'edifici del Disseny Hub. Esperem que hi vagi gent, de moment el Hub encara no s'ha omplert: diversos equipaments han d'anar allà dins... però de moment només està la biblio. Tenint en compte que s'esperen mesos d'obres i moviments, crec que hem d'anar-hi sovint :)

M'agrada quan una biblioteca és nova perquè trobes llibres que a la resta de biblioteques tenen llistes d'espera infinites, com Victus o, aquí teniu una mostra més... :)

Tres volums de Juego de Tronos!
El fons està dividit en dues plantes i ocupa 1,732 m quadrats (dues plantes). Foto curiosa, primer dia i els ordinadors ja anàven plens:


Segons diu el tríptic, es comença amb un fons inicial de 25.000 documents. La majoria de prestatges estaven mig buits, o sigui que esperem que poc a poc es vagin omplin :-)

A la sala infantil hi ha uns vinils molt xulos a la paret, simulant llibres clàssics. Tot i així la sala és força petitona.
 

M'hi deixaré caure sovint, segur!

1 comentari:

MT ha dit...

Hola jo tb vaig anar... despres de tants anys esperant-la...
Maite

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails