26 d’octubre 2013

Restaurant de la setmana: Àpat

L'altre dia vaig sopar al restaurant ÀPAT (Aribau, 137)

www.apat.es
Vaig sopar-hi molt bé.
És cuina mediterrània (vaja, d'aquests que tenen de tot una mica amb producte local). Quan entres per la porta hi ha com un dispensador de gel de mans, aquella mena de substància que se'n diu popularment "sabó sense aigua", que és com un gel que s'evapora o es filtra molt ràpidament pels porus de la pell, no sé. El cas és que em va resultar curiós, és perquè ja arribis amb les mans netes :-)

El restaurant no és del tot barat, però els plats estan bons! De primer em vaig agafar uns espaguettis molt i molt finets (súper finets!) amb carbonara i ceps i de segon carn amb una salsa de formatge i pera (que la pera no m'agrada però n'hi havia poca).
 
La foto no li fa justícia

Em va agradar més el primer plat que el segon, perquè em vaig oblidar que la carn la volia molt feta (sóc d'aquelles persones que no suporta la carn crua) i estava una mica vermella. Però clar, demanar que me la tornessin a passar no era plan perquè ja estava el plat ben muntat i em sabia greu. Però que vaja, que dolent no estava eh! és psicològic :-)

No vam agafar postres perquè estavem molt plens. A mi hi ha una altra cosa que em va agradar del restaurant, perquè no ho havia vist mai: abans de portar-nos el primer plat ens van portar una cosa com de guacamole per picar i fer més lleu l'espera i després acte seguit el cambrer va portar pa i va tirar un raig d'oli al plat (el plat estava buit, clar). La cosa es que amb l'oli al plat i el pa pots sucar jejejejej em va fer molta gràcia, la veritat.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Té bona pint!

Trobo a faltar les notes de valoració que posaves abans. xD

Eli Ramirez ha dit...

Vaig deixar de fer-les perquè no em quedaven gaire equitatives quan feia compracions entre un i altre, jeje. Pe`ro potser més endavant ho recupero :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails